ملات کاشت میلگرد

چسب انکرینگ ،یک چسب اپوکسی دو جزئی، بدون افتادگی، 100% جامد، با کارایی بالا و مقاوم در برابر رطوبت است که برای لنگر انداختن پیچ و مهره و فولاد میلگرد به بتن و برای چسباندن یا تعمیر انواع ساختمان های خانگی و معمولی طراحی شده است. مصالحی از جمله بتن، کاشی متخلخل و سنگ. از آنجایی که در حین و پس از عمل آوری در برابر رطوبت مقاوم است، برای جلوگیری از نشت هوا و آب ایده آل است.

دسته بندی کاشت میلگرد :

Megacrete EP55
Megacrete EP65
Megacrete CM69

Megacrete EP55:

یک چسب خمیری پایه اپوکسی بدون حلال است که به صورت دو جزئی ارائه می شود .این محصول ، برای محدوده وسیعی ازکارهای ساختمانی ، از جمله کاشت میلگرد و قطعات فلزی ، ترمیم و نصب قطعات مختلف ،طراحی شده است . این محصول دارای خاصیت روانی و زمان کارپذیری مناسب ، بدون انقباض و کسب مقاومت های فشاری و خمشی زیاد می‌باشد.این محصول بر اساس استاندارد ASTM C 881 type 1 ارائه می شود .

Megacrete EP65:

یک چسب خمیری پایه اپوکسی بدون حلال است که به صورت دو جزئی ارائه می شود .این محصول ، برای محدوده وسیعی ازکارهای ساختمانی ، از جمله کاشت میلگرد و قطعات فلزی ، ترمیم و نصب قطعات مختلف ،طراحی شده است . این محصول دارای خاصیت روانی و زمان کارپذیری مناسب ، بدون انقباض و کسب مقاومت های فشاری و خمشی زیاد می‌باشد. این محصول بر اساس استاندارد ASTM C 881 type 1 ارائه می شود .