گروت پایه اپوکسی

گروت اپوکسی به دلیل استحکام بالا و مقاومت شیمیایی معروف است و آن را به یک راه حل همه کاره برای طیف گسترده ای از کاربردهای تخصصی تبدیل می کند. برخلاف سایر گروت ها که تمیز کردن نظم آنها ضروری است، گروت اپوکسی ما کارایی بسیار خوبی دارند و در عین حال مقاومت و استحکام فوق‌العاده‌ای در برابر سایش دارند. محصولات اپوکسی ما قبل از باز شدن نیز ماندگاری نامحدودی دارند. رزین اپوکسی اجازه نمی دهد کثیفی، کثیفی یا رطوبت به درزهای دوغاب نفوذ کند.

دسته بندی گروت اپوکسی :

megacereteEp31:

megacereteEp33:

یک گروت پایه اپوکسی سه جزیی بدون حلال برپایه رزین ‌های اپوکسی است .این محصول ، برای محدوده وسیعی ازکارهای ساختمانی که نیاز به تحمل بارهای استاتیکی و دینامیکی دارند ،طراحی شده است . این محصول دارای خاصیت روانی بالا ، زمان کارپذیری مناسب ، بدون انقباض و کسب مقاومت های فشاری و خمشی زیاد می‌ باشد.

megacereteEp44:

یک گروت پایه اپوکسی چهار جزیی بدون حلال برپایه رزین ‌های اپوکسی است .این محصول ، برای محدوده وسیعی ازکارهای ساختمانی که نیاز به تحمل بارهای استاتیکی و دینامیکی زیاد دارند ،طراحی شده است . این محصول دارای خاصیت روانی بالا، زمان کارپذیری مناسب ، بدون انقباض و کسب مقاومت های فشاری و خمشی بسیار بالا می‌باشد.